czwartek, 2 stycznia 2014

Inspirations


  Hej ;)
                    Dziś post z inspiracjami. Dla mnie największą inspiracją  (nie tylko pod względem  modowym ;)) są ludzie, ich różnorodność, spojrzenie na świat. Wszystko czym się otaczamy pozwala nam być kreatywniejszym, sprawia, że szara, nudna rzeczywistość nabiera kolorów. Wyobrażacie sobie świat bez muzyki, filmów, podróży, zdjęć czy książek? 
Ja chyba nie ;) Dlatego pomyślałam, że posty o tej tematyce będą dosyć ciekawe ;)



    Grudzień/ December


Grudzień to jeden z moich ulubionych miesięcy. W tym roku szczególnie udzieliła mi się zimowo- świąteczna atmosfera. Każde popołudnie spędzałam w towarzystwie dobrej lektury ( bądź laptopa :P ), z kubkiem gorącej herbaty, zajadając się pomarańczami i piernikami. Jeśli chodzi o grudniowe inspiracje to na pewno kilka odkryć muzycznych,
powrót do obejrzanych już niegdyś filmów i mała "faza" na "Igrzyska Śmierci" ;)
A wam jak minął ten miesiąc? :)


 Muzyka

Lorde- Buzzcut Season

            
       
    Seether - Weak

 

Zara Larsson - Bad Boys

      


         Zdjęcia/obrazy



















          
Filmy




Książki

"Kosogłos" Suzanne Collins



 Trylogia "Millennium" Stieg Larsson


 Magazyny/ gazety








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz