wtorek, 4 lutego 2014

Inspirations

Hej ;) 
                   Dziś kolejna porcja inspiracji, tym razem styczniowych. 
Miesiąc minął mi bardzo, bardzo szybko i nim się obejrzałam już mamy luty ;). W styczniu raczej nie miałam wiele czasu na czytanie książek czy oglądanie filmów, za to odbyło się kilka "sesji zdjęciowych", za które bardzo dziękuję mojemu Fotografowi <3 
Więc zostawiam was ze zdjęciami, mam nadzieję, że w lutym będzie równie kreatywnie ;)

Film

Film "Ostatnia miłość pana Morgana" jest jedynym jaki obejrzałam w tym miesiącu.
 Akcja dzieje się w Paryżu, a sam film niesamowicie oddaje jego klimat ^^  
 Ciekawy i zaskakujący, polecam serdecznie.


Muzyka

Muzycznie też raczej bez nowości. Wrzucę tylko kilka piosenek, 
które wyjątkowo spodobały mi się w tym miesiącu.

"Say something" - Christina Aguilera, A Great Big World


"Word up"- Korn


"Almost lover"- A Fine Frenzy


"Fordham road"- Lana del Rey


Czasopismo


Kilka zdjęć...



















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz