wtorek, 11 marca 2014

Hello spring


Hej ;) W końcu mamy wiosnę!!! Niesamowicie cieszę się z tego powodu ;)
Dzisiaj udało nam się zrobić zdjęcia aż trzech stylizacji, które pojawią się w najbliższym czasie.

 Jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw... wybrałam luźne spodnie typu boyfriend, które wprost uwielbiam ( mimo że  moim zdaniem nie wyglądam w nich zbyt korzystnie ;p ). Spodnie pochodzą ze sklepu H&M i kupiłam je w zeszłym roku. Moim nowym nabytkiem jest natomiast kardigan, niesamowicie "funkcjonalny" i wygodny, kupiłam go w pobliskim sklepie z odzieżą i nie pochodzi z konkretnej firmy. W tak słoneczny jak dziś zabrałam ze sobą okulary i strój dnia gotowy. Mam nadzieję, że się wam spodoba (czekam na komentarze) ;)












fot. Wiktoria Schichta

P.S. Chciałabym bardzo podziękować za pomoc Natalii i Wiktorii ;)

kardigan/cardigan- no name
jeansy/jeans-H&M
torebka/bag- gift
zegarek/watch-gift
trampki/shoes-Deichmann
okulary/sunglasses- Acccessories



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz