wtorek, 25 marca 2014

Leather vest

Cześć ;) Dziś szybki post z nową stylizacją. Nie planowałam robić zdjęć dzisiaj, ale gdy wróciłam ze szkoły, moja siostra powiedziała, że jest tak ładna pogoda, że warto byłoby zrobić kilka ujęć. Tak więc otworzyłam szafę (nie obyło się bez słów "ja znowu nie mam się w co ubrać!" :P )i wyciągnęłam pierwszą lepszą rzecz z brzegu. Padło na kamizelkę (ze skóry ekologicznej), której szukałam już dosyć długo, ale nigdzie nie mogłam znaleźć idealnej. Tą kupiłam w sklepie SINSAY
 i jestem z niej bardzo zadowolona ;)



Zostawiam was ze zdjęciami, a sama zabieram się za naukę biologii :c
P.s. Już wkrótce pojawi się post ze zdjęciami w trochę innym, bardziej "bajkowym", charakterze ;)







fot.my sis

kamizelka/vest-Sinsay
jeans-Sinsay
torba/bag-Reserved
bluzka/blouse-H&M
naszyjnik/necklace-New Yorker
buty/shoes- Deichmann




2 komentarze :

  1. genialnie wyglądasz :) masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie, aczkolwiek dobrałabym inne buty. Te wydają mi sie zbyt delikatne w połączeniu ze skórzaną kamizelką. W każdym bądź razie jest okej :)

    OdpowiedzUsuń