środa, 6 kwietnia 2016

ORANGE IS THE...




Deszczowy Paryż, Zwiedzanie miasta. Na każdym kroku spora dawka inspiracji. Czyli to, co lubię najbardziej. Zdecydowanie wyjątkowe miejsce.
W międzyczasie kilka zdjęć stylizacji. Moja ulubiona pomarańczowa koszula kupiona na letnich wyprzedażach w połączeniu z wygodnymi dodatkami.

P.S. Spodobał wam się pomysł ze zrobieniem filmiku :) Bardzo się cieszę, choć nie ukrywam też mojego strachu przed publikacją :p
 PROSZĘ PISZCIE PYTANIA W KOMENTARZACH <3








shirt , pants, shoes, earrings H&M | bag Vinatge

18 komentarzy :

  1. Piękna kobieta w pięknej stylizacji w pięknym Paryżu. Czego chcieć więcej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz naprawdę świetnie :) I to w Paryżu, gdzie zawsze chciałam pojechać na taką "moją" wycieczkę, bo tak to zawsze jeździłam na te zorganizowane wyjazdy. Akurat się szykuję z urlopami (stała praca w Albar i dziecko, od którego urlopu nie wezmę ;), żeby wszystko sobie na sierpień ułożyć i odwiedzić Paryż z mężem :)
    I nie bój się publikacji - na pewno pójdzie ci świetnie :) Trzymam kciuki. Nie musisz odpowiadać w filmiku, ale zapytam się, czy jakoś sporo czasu poświęcasz na wymyślanie stylizacji? No i jak dbasz o włosy, bo są naprawdę zadbane i wyglądają pięknie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się zwiedzanie Paryża.
    Bluzeczka bardzo mi się podoba bluzka a dokładnie jej kolor.
    Fajna stylizacja :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look i bardzo fajne zdjęcia, klimatycznie :)

    Pozdrawiam,
    Monique
    TREND ALERT: COACHELLA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja. Weszłam na bloga bo przyciągnął mnie kolor bluzki i ogólny całokształt stylizacji. Też szukam teraz wiosennych ciuchów w pomarańczowym i żółtym kolorze. Również byłam w Paryżu i zrobiłam tam zdjęcia "wygodnego" look-u: http://midnightmargaret.blogspot.com/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=3

    OdpowiedzUsuń
  6. na pierwszym zdj cię nie poznałam :) ślicznie wyglądasz Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta bluzeczka, ma świetny fason i kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo modne są teraz takie bluzki, ta jest w stylu boho, ma świetny kolor.
    adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia i śliczna stylizacja!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z filmikiem :)

    Od jak dawna interesujesz się modą i czy traktujesz to jako swoją pasję?
    Co sądzisz o zmieniających się trendach? Wolisz podążać za modą czy wyznajesz zasadę, że styl zawsze pozostaje niezmienny? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opowiedz o początkach! Jak to się stało, że zaczęłaś prowadzić bloga? Skąd czerpiesz inspiracje?
    No i jeszcze jedno, niekoniecznie związane z modą, a mianowicie: Gdzie widzisz siebie za 10 lat? :D
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja, bardzo mi przypadła do gustu :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile masz wzrostu? Na zdjęciach tego nie widać, a jestem ciekawa czy należysz do osób wysokich :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdjęcia, sama chętnie wybrałabym się do Paryża choć przyznaję że wolałabym latem z piękną pogodą w tle :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia są świetne, bluzkę mam identyczną, tylko białą :) nie przepadam za takimi blogami, ale twój zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń