środa, 28 września 2016

PRZEGLĄD KURTEK NA SEZON JESIENNY | SheIn.com


1 | 2.  |  3.  |   4. |  5.


HEJ ! Ponieważ stosunkowo rzadko na blogu pojawiają się posty z przeglądami najlepszych trendów sezonu, czas to zmienić! Tym razem post właśnie z tej serii. Razem z marką SHEIN przygotowałam dla was zestawienie najmodniejszych kurtek sezonu. Nie skupiłam się na grubszych okryciach, a postawiłam raczej na lekkie, niezobowiązujące kurtki, które świetnie sprawdzą się wczesną wiosną :)



1.  |   2.  |  3.   |   4.
 1. |  2.

      3.  |   4. 

           1. | 2.



                    3. |  4. 

6 komentarzy :

  1. Moje ulubione to ramoneski oczywiście. Jednak mam ochotę kupić sobie jakąś bomberkę.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na dobrą sprawę tylko dwie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikane :)
    co powiesz na wspolna obs ? zacznij i daj znac u mnie marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna inspiracja. :)
    Poklikane :

    1. 18.99
    2. 36.99
    3. 28.99
    4. 29.99


    1. 31.99
    2. 43.99
    3. 36.99
    4. 31.99

    Mogę prosić również o kliknięcia ? :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/dziewczecy-look.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy


    http://skucinskae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń