sobota, 15 lipca 2017

PERFECT JUMPSUIT FROM ZAFUL




Cześć wszystkim! Od dawna na blogu nie pojawił się post ze stylizacją. Ostatnio poświęciłam się bardziej tworzeniu filmów na youtube :) Jednak chciałam pokazać wam nową rzecz w mojej szafie, którą jestem absolutnie zachwycona! Mowa o czarnym kombinezonie z haftowanymi kwiatami. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. To bardzo wygodny element garderoby, który robi całą stylizację. Ku mojemu zaskoczeniu jego wykonanie i jakość są rewelacyjne. Mam nadzieję, że moja propozycja letniej stylizacji wam się spodoba! Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Kombinezon ZAFUL (KLIK) | BUTY H&M | KOLCZYKI od mamy :)










FOT. MONIKA NAROWSKA

8 komentarzy :

  1. Świetny kombinezon i te szerokie rękawki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kombinezonik!! Cudownie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kombinezonik!! Cudownie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny look i zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, rewelacyjny look! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the style of your writing articles. reverse flash jacket It just amazing. The blog post is very connective and attractive. All the information I found in post is very useful.

    OdpowiedzUsuń